Diablo® III

the beast is released

LoL just for laughs , stacked whatever i could on my witch doc xD
Reply Quote
holy dps
Reply Quote
Get 5 stacks of GF instead of Blood Rit.
Reply Quote
sick skorn u have
11/16/2012 08:26 PMPosted by MartinAlvito
Get 5 stacks of GF instead of Blood Rit.
Reply Quote
I don't know if I'm reading this right, but does this guy have 1,586,580 DPS on paper?

http://us.battle.net/d3/en/profile/Zekromancer4-1728/hero/21116203

I compared his stats with yours, and there shouldn't be this much a discrepancy AFAIK. The only stat he really blows past you is in INT, as he has about 500 more, and ATK SPD, about 10% more (imo that's a lot). You actually have more crit dmg than this guy.

This means the huge discrepancy is either an error (is my browser not displaying correctly?) or it's in how he specs his WD and how he stacked all his buffs before he exited game?

I don't know; would like to know how that guy I linked does it.

EDIT: Just realized, he has 500 more INT than you from his gear and stuff, but below it says he has a total 6000 INT so yeah...hehehe 6000 vs 3500; is that enough for the 1 million DPS? Must've buffed everything to the max before exiting.
Edited by JJokbob#1320 on 11/16/2012 9:48 PM PST
Reply Quote
I just WTF'd in my pants
Reply Quote
i didnt use healtglobes nor did i stacked as much ias as him haha xD
Reply Quote
gear says 495 vit but the stats say 1595 vit or something, how? and btw sick !@# wd
Reply Quote

Please report any Code of Conduct violations, including:

Threats of violence. We take these seriously and will alert the proper authorities.

Posts containing personal information about other players. This includes physical addresses, e-mail addresses, phone numbers, and inappropriate photos and/or videos.

Harassing or discriminatory language. This will not be tolerated.

Forums Code of Conduct

Report Post # written by

Reason
Explain (256 characters max)
Submit Cancel

Reported!

[Close]