Diablo® III

AU/NZ Uber/Key Farming Group REDUX

01/11/2014 03:51 PMPosted by abend
As what DarthYoda said: Usually looking for crypt runs, can help with ubers. Have done a few solo ubers MP10.


Hi guys! From Auckland here. CM Wiz. Can solo MP6-7. Can do and survive MP10 with group. Thanks! Link: http://us.battle.net/d3/en/profile/h4rdc0r3he4d-1131/

Sorry guys, but it's not clear which list you want me to add you to? Just nominate an MP you would like to join and I will add you. In the meantime, start adding people already on the list.


MP8 :) Cheers!
Reply Quote
Carty#6614
http://us.battle.net/d3/en/profile/Carty-6614/
MP10

I have high end gear dual weapon setup for running (Nirvana - Cyclone Strike/WOL for group crypts), but swap out to low DPS 2-hander, SoJ and Inna's Radiance (spirit regen) for crypt preps.
Reply Quote
01/11/2014 09:33 PMPosted by h4rdc0r3he4d
MP8 :) Cheers!

^^^ Added! Don't forget to add people already on the list.

01/13/2014 05:20 PMPosted by Carty
Carty#6614
http://us.battle.net/d3/en/profile/Carty-6614/
MP10

^^^ Added, but if you're more interested in Crypt Runs, then this thread is probably the best place: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/10433163735

This list is the biggest list of many active players in AU/NZ so it's worth adding us since we do runs other than Crypts...occasionally :P
Edited by abend#6917 on 1/13/2014 7:19 PM PST
Reply Quote
^_^
Reply Quote
01/19/2014 10:09 PMPosted by edzmond
^_^

:O
Reply Quote
Only have 1 machine atm, but willing to pay people to use their keys and do a run with me, if they can be active now?
Reply Quote
01/19/2014 10:09 PMPosted by edzmond
^_^

omg he's alive!
Reply Quote
01/20/2014 01:13 AMPosted by Trent
Only have 1 machine atm, but willing to pay people to use their keys and do a run with me, if they can be active now?

Try http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/7592581939
Reply Quote
01/19/2014 10:09 PMPosted by edzmond
^_^

Hmmm http://imgur.com/XxMjGje
Reply Quote
Abend, please remove me from the MP10 list.

Playing Hearthstone casually in the meantime.

Taking a break from Diablo.
Reply Quote
Abend, please remove me from the MP10 list.

Playing Hearthstone casually in the meantime.

Taking a break from Diablo.

NOOB
Reply Quote
oO ill be online in a couple weeks
Reply Quote
01/21/2014 12:22 AMPosted by edzmond
oO ill be online in a couple weeks

NOOB x 1b
Reply Quote
Kaliron#6357
http://us.battle.net/d3/en/profile/Kaliron-6357/
MP8

Casual gamer play most afternoons/nights central Aus time
Reply Quote
01/21/2014 01:34 AMPosted by abend
oO ill be online in a couple weeks

NOOB x 1b


NOOB FOR STILL PLAYING.
Reply Quote
01/21/2014 05:01 PMPosted by Kaliron
Kaliron#6357
http://us.battle.net/d3/en/profile/Kaliron-6357/
MP8

^^^ Added. Make sure you start adding others already on the list!
Reply Quote
Hmm 10 hour patch this Tue, might be loot 2.0.
Last chance for CM's and barbs to Uber.
I'm in an uber channel, let me know if you want to join in for a last dance with Maghda :-)
Reply Quote
02/15/2014 05:57 PMPosted by Poinard
Hmm 10 hour patch this Tue, might be loot 2.0.
Last chance for CM's and barbs to Uber.
I'm in an uber channel, let me know if you want to join in for a last dance with Maghda :-)


Here is hoping Loot 2.0.

Count me in for Ubers / key runs poinard... that a3 run the other day was beastly
Edited by NickBaldyM#6414 on 2/16/2014 4:01 PM PST
Reply Quote
Ryoka I will be on tonight for ubers, please send invite when available. Cheers
Reply Quote
02/16/2014 08:23 PMPosted by jtcdgroup
Ryoka I will be on tonight for ubers, please send invite when available. Cheers


I am in too - did ubers with my 0dog the other night - except for the rushing through whites on prep - handled it pretty well... free health pots for all :)
Reply Quote

Please report any Code of Conduct violations, including:

Threats of violence. We take these seriously and will alert the proper authorities.

Posts containing personal information about other players. This includes physical addresses, e-mail addresses, phone numbers, and inappropriate photos and/or videos.

Harassing or discriminatory language. This will not be tolerated.

Forums Code of Conduct

Report Post # written by

Reason
Explain (256 characters max)
Submit Cancel

Reported!

[Close]