Diablo® III

This actually happened...

I joined a game with several people that had bad manners, but the one monk was just so ridiculous I had to share it with the rest of the PvP community.

After he proceeded to call everyone in the game a noob for various reasons, I jumped in the chapel and the first thing he did was pop serenity. I teleported behind a wall in the chapel and casted mirror image. He went straight for the clones, his serenity wore off, then I finished him with WoF. After he called me a noob for beating him, he proceeded to make a claim, "Hacker! you just made 3 of yourself!"

Yes, that is right, he claimed I was a hacked because I used mirror image.
Reply Quote
Many players just don't know the game! They played with one or two chars and are not at all familiar with the existing skills of the other classes. A few days ago a player complained because my DH became invisible! lol
Reply Quote
Take a screenshot and start a noob collection. That's what I do:

http://i.imgur.com/L1UaobQ.jpg

http://i.imgur.com/39hvBJi.jpg

http://i.imgur.com/YSpiFaz.jpg

http://i.imgur.com/0wbnQzw.jpg

http://i.imgur.com/l0V4Syn.jpg (Context: Ran to town at low health to "skill change" mid-duel, justified it by claiming he didn't lose SV. Came back in chapel, died 20 seconds later without SV proccing, proving that it was a lie)

PART 1 - http://i.imgur.com/pKBSc4d.jpg
PART 2 - http://i.imgur.com/igAQbUi.jpg
Edited by Kefka#1278 on 8/26/2013 3:52 AM PDT
Reply Quote
@Kefka

Nice noob collection, my favorite is the guy that complained for you using a PvP set during PvP.

Those 3 WDs in your collection are pretty tough though, I certainly would not be able to beat any of them. Congrats on your victories.
Reply Quote
my number #1 fan Kefka with his screenshots of me in a FFA where anyone can die, I wouldn't call that a victory. How about you show them screenshots of our official 1v1's where u lost all 3 times brah. After all this time your twisted love for me still stays strong shake my head.
Edited by Mirai#1416 on 8/29/2013 4:03 AM PDT
Reply Quote
lol at this mofo what you do is rage quit! do you even have an actual stream of our last fight? come at me son u aint even close to asmos lvl your a joke along with the other chink WD's! Bandwagon glass builds lol your past kill will never be a counted. what a sucker this guy tryin to prove? looool go suck an egg dude seriously! not even in the league of leagues and wtf is kefka? sounds gay dude! you along with george bush go suck each others mojo lolol the only thing keeping u at bay is that f4g reaper helm! i dont need to be geared to the teeth to beat you lols pathetic! a humble WD will not brag about lame kills haha dude seriouly have no life.... haha whatever chum
Reply Quote
My fans have arrived!
Reply Quote
Please refrain from using hate speech in my threads.
Reply Quote
Yall suck for playing softcore.
Reply Quote
Can someone please translate what Ianski wrote? It looks like gibberish to me.
Reply Quote
08/29/2013 05:22 PMPosted by Omniwang
Yall suck for playing softcore.


has 1 !@#$ty barb in hc and thinks he's badass. move along noob
Reply Quote
So much wasted hatred! My DH could use some of it!
Reply Quote
kefka has so much hatred towards me im sure he wont have a issue sharing with you.
Reply Quote
Oh puhleeze sweetheart, I offered you a truce months ago, and I believe the response was "Go !@#$ yourself." Fine by me, it's your corpse getting flagged not mine (should have kept leaving games as soon as you saw me, that game a couple of nights ago must have put you in a tizzy).
Edited by Kefka#1278 on 8/30/2013 6:47 PM PDT
Reply Quote
Mirai and realmacoy... Where the hell did you even come from? You came just to !@#$%.
Reply Quote
08/31/2013 02:19 AMPosted by Blake3one6
Mirai and realmacoy... Where the hell did you even come from? You came just to !@#$%.

Top PvP players (including a few folks in this thread) know who Mirai is. He is not some nobody here so don't get so worked up on that.
Reply Quote
Mirai = asmodai, aka asmodies
Edited by Kefka#1278 on 8/31/2013 5:00 AM PDT
Reply Quote
Is it:

WD is all the rage here?

Or

Is all the WD rage here?
Reply Quote
Is it:

WD is all the rage here?

Or

Is all the WD rage here?

None of the above?

It was Monk vs Wizard rage till it gets a little off topic.
Reply Quote

Please report any Code of Conduct violations, including:

Threats of violence. We take these seriously and will alert the proper authorities.

Posts containing personal information about other players. This includes physical addresses, e-mail addresses, phone numbers, and inappropriate photos and/or videos.

Harassing or discriminatory language. This will not be tolerated.

Forums Code of Conduct

Report Post # written by

Reason
Explain (256 characters max)
Submit Cancel

Reported!

[Close]