Ohio Players!!11!one!

Bleeding Hollow
Prev 1 2 3 4 9 Next
GO BLUE!!! You buckey !@#$ers
buckeye*
09/18/2012 09:45 PMPosted by Lewiskinslyr
GO BLUE!!! You buckey !@#$ers


Remember when Toledo beat Michigan? hahaha
09/19/2012 01:39 AMPosted by Robfosho
Remember when Toledo beat Michigan? hahaha


Lol leave it to someone from ohio to come back with something so lame rofl. If the only thing you can come up with is that you need to do better.
I don't have to do a !@#$ing thing you turd.

Nov. 22nd
614 Powell Ohio up in this win.
If anyone lives in Columbus Ohio hit me up!
GO BLUE!!!!
513 <3
11/22/2012 08:55 AMPosted by Lewiskinslyr
GO BLUE!!!!


hater
11/22/2012 11:36 AMPosted by Lucyrose
GO BLUE!!!!


11/22/2012 08:55 AMPosted by Lewiskinslyr
GO BLUE!!!!


^married a buckeye
Nov 24th.**

Idk why someone would marry a nut, but whatever you like.

For real buckeyes suck, the only thing good from it is buckeye beer...and thats pushing it.
born and work in 419 (bryan) but live in 260 indiana, the question is...who's having the wow party?!?!
Ohio State 31 Mich 20

I'm being generous Mi!@#$gan fans.
Ohio State 31 Mich 20

I'm being generous Mi!@#$gan fans.


Nagas gonna get stomped.

I'm in Toledo, 10 minutes from the border, so I can go pee out my buckeye beer all over Michigan after they lose.

Edit: So much for being pure michigan ;>
419/Toledo represent all day! Buckeyes gonna stop dem' Wolverines.

P.S. LOL @ when Toledo beat Michigan. Hahahahahaha!
I am also from 330 - Stow. We probably know each other... o.O
937 here
614 here
If I lived in Ohio and admitted it on a wow forum, I would feel embarrassed.

Join the Conversation

Return to Forum