Rate the Hunter name above you

85 Night Elf Hunter
10820
Skipping Hazerd...

Susi, i like it 10/10.
Meh. 7/10
90 Night Elf Hunter
0
Should be prioritizing Crit over haste a bit more. Also, the Petrified Seed is worse compared to Fluid Death by a sizable margin, so go get that instead unless you happen to have a T11 Heroic trinket.

Overall, 8/10
86 Worgen Hunter
16360
This is the rate the hunter name above you thread not the rate the hunter above you thread. :P
90 Night Elf Hunter
0
11/06/2011 08:59 PMPosted by Susi
This is the rate the hunter name above you thread not the rate the hunter above you thread. :P


My bad lol. Still, the information is valid.

On the name though... It needs more letters 6/10
90 Night Elf Hunter
8245
11/06/2011 09:37 PMPosted by Guywitdaface
This is the rate the hunter name above you thread not the rate the hunter above you thread. :P


My bad lol. Still, the information is valid.

On the name though... It needs more letters 6/10


I dunno what kinda face so 6/10
85 Human Hunter
3080
@ Lokstratos, Google and I couldn't figure out what your name means... so random name generator?
In which case 5/10.
47 Tauren Hunter
200
@rainydayz - 7/10





"I have my big girl panties on"
Edited by Udderpants on 11/7/2011 1:58 AM PST
90 Blood Elf Hunter
4790
6/10 sounds intimidating :D
90 Human Hunter
0
4/10 idk.. your name would fit a mage better
90 Human Hunter
0
wrong person that 4/10 was men for some dude in page 1 >.<

Now Xizwhoa..mhhhh.

3/10 kinda lame :p nothing funny about it or reason for it
85 Human Hunter
5775
I don't like the reference. Or how you have the funny letters. 0/10
85 Undead Hunter
8490
2/10...eh... name seems to fit a shammy more if anything, maybe hardly even that.
85 Troll Hunter
6445
You spelled Silver* wrong 5/10
90 Blood Elf Hunter
9825
UR NOT A WARLOCK! OVER 9000.
90 Blood Elf Hunter
9505
looks cute, but would hate to have to call out to you in a group 2/10
85 Worgen Hunter
7040
8/10

Cool name , you need a bit of a gear upgrade. Also get transmog gear :D
85 Worgen Hunter
10435
6/10, Even thou in some PvP gear...Its Acceptable. Work on less Hit, when your way over cap like that you are slightly gimping a stat you could up a bit. Your spec seems kinda PvP? But even so, should have points in One with Nature in either pvp or pve.

name: 7/10 (always good to give advice randomly :D)
Edited by Yumi on 12/3/2011 10:38 AM PST
This topic has reached its post limit. You may no longer post or reply to posts for this topic.

Please report any Code of Conduct violations, including:

Threats of violence. We take these seriously and will alert the proper authorities.

Posts containing personal information about other players. This includes physical addresses, e-mail addresses, phone numbers, and inappropriate photos and/or videos.

Harassing or discriminatory language. This will not be tolerated.

Forums Code of Conduct

Report Post # written by

Reason
Explain (256 characters max)
Submit Cancel

Reported!

[Close]