[A]Most Wanted Recruiting for MoP, 6/8 HM 25M

90 Draenei Hunter
15360
You guys need a hunter? :(
Reply Quote
85 Human Mage
5675
08/23/2011 02:38 AMPosted by Mezasu
You guys need a hunter? :(


good ones
Reply Quote
90 Draenei Hunter
15360
LOL nice try petah :p
Reply Quote
85 Human Mage
5675
<3
Reply Quote
85 Orc Mage
7985
08/23/2011 02:17 AMPosted by Psychopathy
what will zakien do then?!?


He better never show his face around these parts or I'll molly !@#$ that son of a gun.

How is w-hop a bad word? Maybe they Blizzard is taking into consideration Italian racial slurs? I surely don't mean it that way. >.<
Edited by Nyeeoow on 8/23/2011 12:54 PM PDT
Reply Quote
85 Orc Mage
7985
I'm a kitty. :3
Reply Quote
85 Human Paladin
6365
meow
Reply Quote
71 Tauren Shaman
1010
hey guys are you seeking a 366 shadow priest or surv/mm hunter by chance, been raiding since vanilla. experienced raid leader for several years, you can expect a 100% near dedication raider & a personable attitude, plz let me know on what you need I have several toons that I'm capable of playing who are all raid ready and atleast 366+ ilvl.
Reply Quote
85 Human Paladin
6365
Throw up an app on the website so we can take a closer look.
Reply Quote
85 Blood Elf Paladin
9795
Hi, im potatokitti.
Reply Quote
100 Worgen Druid
10000
I wanna join im a boomkin plz. Lol remember when i applied and i had 356 ilvl and u guys declined me for it. Good job on your pick up 19k boomkin on Baleroc 25 man with a warlock in the group. hhahahah pro as f*** I did that with my 356 ilvl o wait no i did 21k. But i guess gear over skill am i right. I guess my 27k with no warlock in the group in 10 man is not good enough for you. Like I said before get your facts on the person and quit trying to recruit gear>skill haha well anyways peace. btw my name was armoz on your realm hahahah and i actually thought you guys were decent :(
Edited by Bouncyzz on 8/27/2011 1:54 AM PDT
Reply Quote
100 Worgen Druid
10000
armoz or bouncyz I applied late may or june. haha
Edited by Bouncyzz on 8/27/2011 2:16 AM PDT
Reply Quote
100 Worgen Druid
10000
its all good. 10 man is harder than 25 man. Its not crap its the truth but gl with your group hope your group can get atleast 6/7 before the next patch.
Reply Quote
90 Human Warrior
10740
Relying on 24 other people to pull their weight is harder than relying on 9.
Reply Quote
85 Human Mage
5675
08/27/2011 01:04 AMPosted by Bouncyzz
I wanna join im a boomkin plz. Lol remember when i applied and i had 356 ilvl and u guys declined me for it. Good job on your pick up 19k boomkin on Baleroc 25 man with a warlock in the group. hhahahah pro as f*** I did that with my 356 ilvl o wait no i did 21k. But i guess gear over skill am i right. I guess my 27k with no warlock in the group in 10 man is not good enough for you. Like I said before get your facts on the person and quit trying to recruit gear>skill haha well anyways peace. btw my name was armoz on your realm hahahah and i actually thought you guys were decent :(



Show me a parse of that 27k dps. I wanna see it!

08/27/2011 02:38 AMPosted by Raphaella
its all good. 10 man is harder than 25 man. Its not crap its the truth but gl with your group hope your group can get atleast 6/7 before the next patch.


Yea that's why there are so many more 25M guilds than 10M guilds right?


Last time I checked there are literally 5x as many 25 man guilds (including a few no names) that cleared 7/7 than 10man guilds. And of those 10man kills almost half of ten were 25s droppin to 10man to stack druids lol
Reply Quote
85 Human Mage
5675
But I'm interested in this boomkin! I really wanna see this 27k dps
Reply Quote

Please report any Code of Conduct violations, including:

Threats of violence. We take these seriously and will alert the proper authorities.

Posts containing personal information about other players. This includes physical addresses, e-mail addresses, phone numbers, and inappropriate photos and/or videos.

Harassing or discriminatory language. This will not be tolerated.

Forums Code of Conduct

Report Post # written by

Reason
Explain (256 characters max)

Reported!

[Close]