Topic
<Frequent Excellence> LFM
|
|
Have some balls and say Soaration is terrible on your main, lmao! You won't look weird, everybody is doing it!
|
|
|
what have I been missing in hur?!
|
|
|
uh yeah so like i know mike and uh i need to raid so yeah, and im kuni
|
|
Edited by Starbürst on 7/1/11 11:09 PM (PDT)
Jeg ønsker å bli den udiskutable mesteren
I motsetning til alle herrer som har hatt gleden av å eksistere. Å kapsle ditt er mitt sanne oppgave, Til disiplin ditt er mitt bedriften. Jeg skal krysse denne utvidet plass, Mine søk utført fjernt og grundig. Educating min bærbare grusomheter å fatte, Liflig energien som finnes innenfor! Portable grusomheter! (Må være innkapslet i hopetall!) Det er ditt og jeg, Jeg er sikker på at dette er min skjebne. Portable grusomheter! Sannelig, er du min største allierte, Når en planet som krever beskyttelse. Portable grusomheter! (Må være innkapslet i hopetall!) Ditt ånd er så standhaftig, Våre fryktløshet skal føre dere til sikker havn. Du skal instruere meg og jeg skal instruere deg, Portable grusomheter! Må være innkapslet i hopetall! (Må være innkapslet i hopetall!) Alle forsøk som oppstår gjennom hele reisen min, Vil bli møtt med heltemot. For sannelig konfrontere fiender daglig, For å hevde meg fortjent posisjon. Bli med meg i søken din som øyeblikkelig er tilfeldig, Et større parti du ikke skal finne. Hånd i hånd vi skal seire i denne erobringen, For som har vært vårt sanne mål hele tiden. Portable grusomheter! (Må være innkapslet i hopetall!) Det er ditt og jeg, Jeg er sikker på at dette er min skjebne. Portable grusomheter! Sannelig, er du min største allierte, Når en planet som krever beskyttelse. Portable grusomheter! (Må være innkapslet i hopetall!) Ditt ånd er så standhaftig, Våre fryktløshet skal føre dere til sikker havn. Du skal instruere meg og jeg skal instruere deg, Portable grusomheter! Må være innkapslet i hopetall! Må være innkapslet i hopetall! Portable grusomheter! Bump. |
|
Flo hows about them lava waves
|