[H] Selling Heroic Rag/DW Mounts, FEW SPOTS!

02/09/2012 02:02 AMPosted by Sinistral
Wait isn't the faction change cooldown 3 days? I must be cheating :)


I expect a 40-60 Split on teh Golds... Or I'm gunna TELL!
Edited by Thepoupon on 2/9/2012 2:11 AM PST
Reply Quote
Yall are funny
Reply Quote
k
Reply Quote
90 Goblin Rogue
13685
[quote]
Not to mention if you applied intelligence to your log analysis you'd choose another fight than Yor'sahj in an attempt to troll me for which dps is in proportion to the amount of black phases you get which = rng based. =*/


If you had any intelligence whatsoever you'd know not to troll Tank DPS.

But hey what do I know, you're obviously better at this game than everyone.

Oh, and just in case you thought otherwise: 36k was terrible even a month ago.
Edited by Chacko on 2/9/2012 4:34 AM PST
Reply Quote
85 Tauren Priest
10705
[quote]
Not to mention if you applied intelligence to your log analysis you'd choose another fight than Yor'sahj in an attempt to troll me for which dps is in proportion to the amount of black phases you get which = rng based. =*/


If you had any intelligence whatsoever you'd know not to troll Tank DPS.

But hey what do I know, you're obviously better at this game than everyone.

Oh, and just in case you thought otherwise: 36k was terrible even a month ago.


If he's awful at pve and pvp... why does he think so highly of himself?
Reply Quote
90 Blood Elf Priest
16390
02/09/2012 02:02 AMPosted by Sinistral
All you had to do was ask to join...


Okay! I'll come back horde AGAIN tommorow night and join the gay pink party! I still need ~60 tokens for the cool kids mount to be honest... =*/

Wait isn't the faction change cooldown 3 days? I must be cheating :)


What a waste of $$$, lol.
Reply Quote
90 Night Elf Hunter
10380
02/09/2012 02:13 AMPosted by Sinistral


I expect a 40-60 Split on teh Golds... Or I'm gunna TELL!


OMG POUPON:

http://i.imgur.com/N321C.jpg


WINNING.
Reply Quote
90 Night Elf Hunter
10380
02/09/2012 02:41 AMPosted by Sinistral
Yall are funny


This is how you do it:

http://www.youtube.com/watch?v=PqF9jlLSI-E


Highly amusing. TBH - Idk where you find half of this crap.
Reply Quote
90 Night Elf Hunter
10380
02/09/2012 04:16 PMPosted by Sinistral
What a waste of $$$, lol.

Not a single penny invested =(
Try again.

Highly amusing. TBH - Idk where you find half of this crap.

Teh Interwebz Elline! You should try! It's free when you don't live in a backwards country.


Rofl rofl rofl.
Reply Quote
90 Blood Elf Priest
16390
Oh, I'm sorry I assume someone paid for a paid service. My bad.
Reply Quote
90 Orc Hunter
14395
02/09/2012 04:16 PMPosted by Sinistral
It's free when you don't live in a backwards country.


I have never had FREE internet ....

You do know if you have a wireless computer and you just HAPPEN to pick up the unsecured wireless network your neighbors never put a password on it doesn't mean its free.
Reply Quote
90 Goblin Rogue
13685

And you come try and give me crap for a fight I play offspec on while switching to every ooze?
http://i.imgur.com/ouSV4.jpg


So let me get this straight.

You can cry about our tank's dps.

But I can't point out your dps' bad dps?

OK! Got it. That makes sense.




Reply Quote
85 Undead Warlock
11630
I don't get this...so is TeHBoX now Wicked Clarity? Name changes too? And why are we talking about tank dps? Who talks about tank dps of all things. Are we going to talk about disc priest damage too?

Reply Quote
90 Goblin Rogue
13685
02/09/2012 07:52 PMPosted by Sinistral
You can cry about our tank's dps.


So teary-eyed it's not funny. Entensity provide tissues on top of those gay t-shirts?

To make it fair link me a log of your tank on a fight where he is in dps spec and I'll troll that but at this point I'm too lazy to look it up sorry.


How about, to make it fair, you link me a log in which you weren't carried to Firelord as a trial - or a buyer - so I can stop laughing every time you troll Tehbox for their "kill"?
Reply Quote
90 Blood Elf Paladin
0
this thread has led me to conclude, i have a huge epeen.
Reply Quote

Please report any Code of Conduct violations, including:

Threats of violence. We take these seriously and will alert the proper authorities.

Posts containing personal information about other players. This includes physical addresses, e-mail addresses, phone numbers, and inappropriate photos and/or videos.

Harassing or discriminatory language. This will not be tolerated.

Forums Code of Conduct

Report Post # written by

Reason
Explain (256 characters max)

Reported!

[Close]