Nothing Personal..where are you?

Popcrnshower here. Back from a long hiatus and just wondering if anyone from old school Nothing Personal is still around? Gypsie, Astarte, Traktor, Deadlysneak, Blyen, Cand, Khyo, etc where are you all is anyone else out there from vanilla Nothing Personal still gaming?

Thanks

Oh yeah daggerspine is dead.
90 Draenei Shaman
11310
How could you forget licks?????
omg licks! dude didnt you also use "pepsi" something also? bro i talk to kyle on fb and he said most of NP doesnt game anymore, are u planning on MoP? (flashback to MC farming and forgetting to loot core hounds)
90 Night Elf Priest
16805
As far as i know Licks is running Nothing Personal. Gypsie is still active within We Who Dare as well as a few others I believe.

P.S. Your thinking of Pepsikiss/Pepsiblood
85 Worgen Warrior
14135
!
Holy Crap its Cand! dude i still have a ss from my first NP 5 man it was a dire maul tribute with me, u, gypsie, traktor and battyboy..epic days, glad to see you are still owning horde face!
Edited by Frostmonster on 8/30/2012 12:45 PM PDT
90 Troll Druid
15215
OMG, talk about a blast from the past lol. Cand! You still working at the same place? Marcius and I are still playing, joined Uther server to join Anessa's guild at the end of BC, and played with Cake or Death in LK. In Cata I transferred factions to play horde side, and have been there ever since. Been raid leader/officer for a 10 man raid for about a year, still playing my resto druid (like I have since day 1 of wow). Glad to see some old faces, =)
-Donika
^Classic druid, i could have sworn you tanked MC sometimes back in the day, (loot the damn hounds) its kinda crazy to see how everyone went their own way after NP split..other memorable faces; ricerocket, curseofsin, caell, etc...great times, i wanna dig up some old Screenshots if they are still around

-popcrnshower
oh yeah, Decado, gnotagirl, medisi, seebomb, garthorn
83 Blood Elf Paladin
0
Good times!
^yes!
90 Human Mage
12465
Wat.
80 Night Elf Priest
0
Get out of here. D:<

-edit-
Way to not have me on battletag/realid Don ;_;
Edited by Jakaruus on 9/10/2012 3:36 AM PDT
90 Human Mage
12465
YEAH DONIKA WHERE'S MY REALID INVITE.

Somebody mail Jeeps a bottle of wine so she can drink it at 3am and yell at Kaz some more.
80 Night Elf Priest
0
I think I missed out on the drunken Jeeps vent shenanigans. Though Clort/Batty/Kaz mage drinking... that will never be forgotten.
90 Human Mage
12465
@ Cand:

Phantom Valets.
85 Orc Warrior
10540
Cand and his Valets/10minute+strat discussion before every fight every week.

-Jak
90 Human Mage
12465
Also, pop I suppose I apologize for epic ragebanning you from NP when you got locked to somebody else's AQ40.
haha i remember that, it was with eternal, i think after that aq i ended up sticking to pvp then transferred..but up until AQ20 those raids were some of the funnest things ever
85 Dwarf Paladin
11480
Niellor just came through Seattle today, he said to tell you lot that he's still alive etc.
and Bel says "!"

-Jak
Edited by Noodlestein on 9/10/2012 8:09 PM PDT
This topic has reached its post limit. You may no longer post or reply to posts for this topic.

Please report any Code of Conduct violations, including:

Threats of violence. We take these seriously and will alert the proper authorities.

Posts containing personal information about other players. This includes physical addresses, e-mail addresses, phone numbers, and inappropriate photos and/or videos.

Harassing or discriminatory language. This will not be tolerated.

Forums Code of Conduct

Report Post # written by

Reason
Explain (256 characters max)
Submit Cancel

Reported!

[Close]