[ Shadowmoon ] Mists of Pandaria Progression

Isn't that two guilds now Results May Vary have merged with? Haha.

Can I remove Results May Vary from the list then?
Reply Quote
100 Troll Rogue
21875
Isn't that two guilds now Results May Vary have merged with? Haha.

Can I remove Results May Vary from the list then?

Keepers of the Grove merged with Synchronicity to form Results May Vary just to help you keep things straight.
Reply Quote
90 Tauren Druid
17790
There was also Downfall somewhere in that mix.

But yeah, I think it's safe to remove RMV.
Reply Quote
90 Human Warlock
14415
We should just keep all the guilds there to make it look like this server has activity
Reply Quote
90 Worgen Death Knight
12210
instead of a bunch of worthless trade trolls.
Reply Quote
90 Human Warlock
14415
dvn pls u must not spam this thread as the leader of siege
Reply Quote
90 Tauren Paladin
14655
Syndicated 10m

2/6 heroic MV - (dogs and feng)
6/6 normal HoF
4/4 Normal ToES

and more to come soon!!Finally got our roster stable, and started 2-3 shotting stuff we never tried too hard to down before. !st real attempts at sha = 3shot. !st time ever trying heroic feng = 2shot. got garajal down to 10% in 2 attempts. Expect some more updates ^_^

http://www.wowprogress.com/guild/us/shadowmoon/Syndicated
Edited by Braydrel on 2/11/2013 8:17 AM PST
Reply Quote
90 Human Paladin
16755
Light has downed heroic Windlord
Reply Quote
100 Blood Elf Warrior
13970
02/09/2013 08:37 PMPosted by Dvn
instead of a bunch of worthless trade trolls.


Come to Horde. It's fun times!!
Reply Quote
Post will no longer be maintained, if anyone would like to take over feel free.
Reply Quote
90 Tauren Druid
17790
I made a quick version on my website if you'd like to add it to the first post so people can see. I'll keep it up to date.

http://www.dwi.enjin.com/smoon
Reply Quote
90 Human Warlock
14415
shadowmoon downs Siege
Reply Quote
100 Blood Elf Paladin
16505
02/22/2013 07:10 PMPosted by Nonamekiller
shadowmoon downs Siege


That's what we get for talking about things we know nothing about!
Reply Quote
100 Blood Elf Warrior
13970
02/24/2013 12:21 PMPosted by Rùne
shadowmoon downs Siege


That's what we get for talking about things we know nothing about!


I guess we kinda did know what we were talking about then huh?
Reply Quote
90 Human Warlock
14415
I have no idea what BOTH of you are talking about.....
Reply Quote
90 Tauren Priest
0
I think they're talking about funneling muscle milk and posting craigslist ads for JO buddies. Correct me if I'm wrong.
Reply Quote
100 Blood Elf Warrior
13970
02/27/2013 09:24 PMPosted by Nonamekiller
I have no idea what BOTH of you are talking about.....


We are talking about this:

02/04/2013 10:04 PMPosted by Murderwhale
Grats to TH, but you should honestly stop talking about guilds you know nothing about on stream tbh.


02/28/2013 09:06 AMPosted by Megadorgles
I think they're talking about funneling muscle milk and posting craigslist ads for JO buddies. Correct me if I'm wrong.


IDK what a JO buddie is, and judging by who this is coming from I dont want to know haha.
Reply Quote
90 Worgen Druid
9555
02/22/2013 07:10 PMPosted by Nonamekiller
shadowmoon downs Siege


rip my loves
Reply Quote
100 Blood Elf Warrior
13970
5/12 in ToT
Reply Quote
100 Troll Rogue
21875
03/06/2013 12:05 AMPosted by Gliff
5/12 in ToT

FYI this thread is no longer be updated.
Reply Quote

Please report any Code of Conduct violations, including:

Threats of violence. We take these seriously and will alert the proper authorities.

Posts containing personal information about other players. This includes physical addresses, e-mail addresses, phone numbers, and inappropriate photos and/or videos.

Harassing or discriminatory language. This will not be tolerated.

Forums Code of Conduct

Report Post # written by

Reason
Explain (256 characters max)

Reported!

[Close]