Let us Speak of Malfurion's Greatest

90 Blood Elf Death Knight
2800
Gladiators Snugglyz and Driven!
Reply Quote
29 Undead Warlock
10600
11/03/2012 08:45 PMPosted by Brophylactic
Best mage ninja of vanilla - Jaythekilla. YEAH, SOME OF US HAVEN'T FORGOTTEN.


Never forget my friend.

Never. Ever.
Reply Quote
90 Tauren Shaman
13785
From Vanilla
Tivonal, Kane, Gubini, Morghul

Atrue, And the Visions of Warfare Crew.

Frode and a bunch of the of the Old /Bur crowd from Vanilla
Reply Quote
90 Human Warlock
4660
Devil dare is a beast.
Reply Quote
90 Human Warrior
4665
From Vanilla

Frode and a bunch of the of the Old /Bur crowd from Vanilla


Ah how I miss the days of hijacking /Bur. There were so many tears.
Reply Quote
90 Undead Warlock
8725
HI !! I think the many unsolicited whispers/trade comments such as "youre bad" , "omg youre terrible" could have possibly been....derogatory ? In which case maybe I didn't make the 25 best list.. geezus n baby jesus o.0 ...SAY IT AINT SO -a dabba do time you'll have a GAY 'OL TIME
Reply Quote
100 Tauren Warrior
14020
Anyone still around horde side from vanilla and remember Pachi and Tastemyaxe? lol both were friends of mine and both were insane pvpers
Reply Quote
"ahlondra", biggest twit on the server. Go away.
Reply Quote
90 Human Death Knight
12620
From Vanilla
Tivonal, Kane, Gubini, Morghul

Atrue, And the Visions of Warfare Crew.

Frode and a bunch of the of the Old /Bur crowd from Vanilla


Wow, it's bookitty lol. How's it goin, had no idea you were still around.

Also Gubini is the only one of the 4 horde you mentioned that was actually good ;p Tiv and Morghul were both cool even if they weren't that amazing tho.

How you mention VoW and not mention Renate tho >.>

Anyone still around horde side from vanilla and remember Pachi and Tastemyaxe? lol both were friends of mine and both were insane pvpers


I remember Pachi, cool kid.
Reply Quote
100 Human Priest
10945
Ah, some nostalgia going on here!

I loved everyone I ran with back in the day, although I joined a bit after some of these guys were done with their grinds: Crisis, Fritemare, Gubini, Tivonal, Bookitty, Morghul, Jobber, Mattis

Alliance that always made me go "ugh" when I was against them: Heidiheinken, Laila, Crederedebes, Felstriker, Atrue, Renate.

I imagine I'm (as usual) forgetting a billion names.
Reply Quote
90 Human Death Knight
12620

I imagine I'm (as usual) forgetting a billion names.


http://i75.photobucket.com/albums/i312/lailalaila/teams.jpg
http://i75.photobucket.com/albums/i312/lailalaila/24hours.jpg
http://i75.photobucket.com/albums/i312/lailalaila/privatemalylol.jpg
http://i75.photobucket.com/albums/i312/lailalaila/valhalla.jpg
http://i75.photobucket.com/albums/i312/lailalaila/zUI.jpg
http://i75.photobucket.com/albums/i312/lailalaila/4k4sec.jpg

so many names
Reply Quote
100 Human Priest
10945
Oh man, so many good players in those screenshots. :)
Reply Quote
100 Tauren Druid
19880
So many and so few still around. Good memories though.
Reply Quote
90 Human Death Knight
12620
Oh man, so many good players in those screenshots. :)


I'm just glad you were never really in full on grind at the same time as me cuz those teams weren't that bad to deal with but had you been on them... ugh. lol
Reply Quote
90 Human Death Knight
12620
Also just thinking about that stuff makes me wish there was some kind of like one server only rated bg's at some point. I mean we knew both sides so well, it's sad thinking back about how many chances for amazing games people had to pass up on to get to the next game faster since the "competition" was pure quantity over quality.

The games where we actually played it out, like the valhalla shot, were so rare and yet so awesome.
Reply Quote
90 Human Paladin
9740
Shaydee, Driven, and Toast
Reply Quote
90 Human Rogue
4690
Sarica
Main druid of Paragon and only person to get Legendary staff from original naxx.
No one seems to remember her
Reply Quote
90 Human Rogue
4690
Driven and toast still play, toast is my RL neighbor

Shaydee, Driven, and Toast
Reply Quote
90 Troll Rogue
9885
I'm pretty sure Abrasion was #1
Reply Quote
90 Orc Warrior
6965
Lots of good players named so far, some i've been lucky enough to group with, most i haven't, cant forget about one guy that always helped me out when I first started, which was Hubris.
Reply Quote

Please report any Code of Conduct violations, including:

Threats of violence. We take these seriously and will alert the proper authorities.

Posts containing personal information about other players. This includes physical addresses, e-mail addresses, phone numbers, and inappropriate photos and/or videos.

Harassing or discriminatory language. This will not be tolerated.

Forums Code of Conduct

Report Post # written by

Reason
Explain (256 characters max)

Reported!

[Close]