Looking to transfer from Eitrigg

90 Human Paladin
6890
How is the server balance? The economy? and over all server doing?
Reply Quote
90 Night Elf Rogue
9070
Economy is damn nice imho. We transferred here 3 years ago from Mal Ganis and it was the single best move I have made in WoW in 8 years.

Server is balanced in Ally favor.
Reply Quote
90 Undead Mage
14025
12/25/2012 07:28 PMPosted by Bontchimuz
Server is balanced in Ally favor.


Only because I've been busy with work.
Reply Quote
90 Human Death Knight
9480
12/25/2012 09:41 PMPosted by Michichael
Server is balanced in Ally favor.


Only because I've been busy with work.


everyone's just scared of adelphia so they went ally
Reply Quote
60 Undead Warrior
8910
Probably the worst server I have ever played on, tbh. This is my only remaining toon here.
Reply Quote
90 Dwarf Mage
9605
01/15/2013 03:39 AMPosted by Ðefile
Probably the worst server I have ever played on, tbh. This is my only remaining toon here.

Yea you don't want to be a horde on AM ;]
Reply Quote
90 Tauren Druid
6825
Probably the worst server I have ever played on, tbh. This is my only remaining toon here.

Yea you don't want to be a horde on AM ;]


ROFL i wouldn't want to be alliance, so pathetic at PvP a whole guild has to camp Halfhill to kill 86-88s, Alliance 89s and 90s have attacked my leveling 86s in Pandaria just to have me kill them. Alliance seems to be very weak in PvP. hell my 86 DK got a 90 druid to under 40% health and he had to get another 90 hunter just to kill me and i never really pvp with him...ROFL
Edited by Llucifer on 1/21/2013 2:55 PM PST
Reply Quote
90 Dwarf Mage
9605
01/21/2013 02:48 PMPosted by Llucifer
ROFL i wouldn't want to be alliance, so pathetic at PvP a whole guild has to camp Halfhill to kill 86-88s, Alliance 89s and 90s have attacked my leveling 86s in Pandaria just to have me kill them. Alliance seems to be very weak in PvP. hell my 86 DK got a 90 druid to under 40% health and he had to get another 90 hunter just to kill me and i never really pvp with him...ROFL


pathetic or not horde side on AM is almost dead so come and get me bro! LOL
Reply Quote
90 Tauren Druid
6825
01/24/2013 06:11 AMPosted by Neonin
ROFL i wouldn't want to be alliance, so pathetic at PvP a whole guild has to camp Halfhill to kill 86-88s, Alliance 89s and 90s have attacked my leveling 86s in Pandaria just to have me kill them. Alliance seems to be very weak in PvP. hell my 86 DK got a 90 druid to under 40% health and he had to get another 90 hunter just to kill me and i never really pvp with him...ROFL


pathetic or not horde side on AM is almost dead so come and get me bro! LOL


just find me i have plenty of ur buddys struggle at killing my 86 and 87 alts atm...XD
Reply Quote
90 Troll Rogue
7030
Tainted Core fail... eye laugh everytime eye see someone from there
Reply Quote
90 Dwarf Mage
9605
whatever but horde is getting ganked evryday and evrytime on AM
Edited by Neonin on 2/15/2013 9:15 PM PST
Reply Quote
90 Undead Rogue
14430
12/27/2012 09:54 PMPosted by Malgru
everyone's just scared of adelphia so they went ally


lul. aint scurred. bring da crew, g.
Reply Quote

Please report any Code of Conduct violations, including:

Threats of violence. We take these seriously and will alert the proper authorities.

Posts containing personal information about other players. This includes physical addresses, e-mail addresses, phone numbers, and inappropriate photos and/or videos.

Harassing or discriminatory language. This will not be tolerated.

Forums Code of Conduct

Report Post # written by

Reason
Explain (256 characters max)
Submit Cancel

Reported!

[Close]