Issue on Digital Purchase

Mac Technical Support
Dear Sir,

I had paid for the Diablo 3 digital copy. Somehow, I don't have the game key to download the Diablo 3. I also received the purchase receipt via email.

Now, the bank confirmed that you had charged me the bill but I cannot play the game. It is unfair that you didn't provide me the game key in the email.

How can I get the game key?

Thank you.
Did you buy the game on the Battle.net website ? If so, you don't need a game key; you just need to enter your Battle.net account name and password.
Dear Sir,

I had paid for the Diablo 3 digital copy. Somehow, I don't have the game key to download the Diablo 3. I also received the purchase receipt via email.

Now, the bank confirmed that you had charged me the bill but I cannot play the game. It is unfair that you didn't provide me the game key in the email.

How can I get the game key?

Thank you.

I was able to look at your Battle.net account. I do see you have bought the presale D3. You won't need a key for this. Just download the game, and if it asks if you have already added the game to Battle.net, say yes.
oh thank god i was franticly searching the net for just this response to my question lol DEAR BLIZZ Every store in auckland, nz is sold out for D3 cause apparently you wont send over enough!! supply and demand not demand and !@#$ over lol
Hi there,

I have another problem: I directly bought what i thought was the whole game, downloaded around 9 Go and started playing. In the meantime my payment was refused. I tried to play again and kept on playing (i didn't know i was actually playing on the starter edition).

Now i have finished act I and my payment finally got through. But when i log in, i still log in the starter edition and can't access the next quests.

Should i reinstall the game?

Let me know, i'm dying to play the next quests!!
hi, i have just upgrade the game from guest pass through digital purchase
however, i am fail to login at the moment
did the transaction complete ? if so why i cant continue the game?
I have the same problem, I bought the full game and followed the directions to download it but when I open the game it is still the starter edition
This is something I'm not too clear on. I will have to look into this matter further and see what I can find out.
I'm in the same situation - played through the starter edition, purchased the digital standard version, now stuck in starter edition (my battle.net account says standard edition and reinstall doesn't seem to help).
How long ago did you pay for the full version ?

Could be a banking issue where Blizzard are waiting for the funds to clear.
I am considering purchasing diablo 3 digital version. Although i am buying a new computer in a couple of months, do i have to buy the game again for the new computer or just download the game onto it?
My friend just purchase digital version diablo3 SG$90, he play thur the sekelton king, it still stuck at starer edition. he battle tag are [removed]
This is a known issue that we are investigating.
I am having the same problem. Made Digital purchase and got stuck at the skeleton king!
Please Help
I got suspended and i don't know why. auction house banned any1 here who can help me?
Both myself and my partner's copies are also stuck in starter edition after purchasing.
Same problem here -- just purchased earlier today (standard digital edition), downloaded game client, pop-up window asking me to upgrade after killing Skeleton King. This is pretty damn frustrating! I just paid full-price for this!
Same issue and I've been trying to talk to someone at BLizzard over the phone and have been on hold for the last half hour. I've paid money for this game and i'm still stuck on the starter edition. I wish to play the full game - LIKE I HAVE PAID FOR - So now i have uninstalled and am installing again using what the internet says is the "full game client." I have already reset my password, that didn't fix anything. I'm just about to reach the level cap on the starter edition and i'm very dissatisfied with Blizzard since there is no one to even talk or communicate to about this problem.
Yep same here, stuck on starter edition after purchase earlier today, can't seem to get my account to swap over to the full client version.

Gutted as I played through whole of act 1 to get to the same conclusion about upgrading the game as I did the first time, without possibility to update.
Same issue here.... played through to the end of act I and asked to upgrade...

Join the Conversation

Return to Forum