Best Player on Garona

Garona
go
You. Or me. Idk.
my vote goes to Imsteve or Cranium.
Horde, by far Cranium.
Entire server?
Cranium or Tinybaby.
Only 3 teams higher rated than Cranium, excluding a few more, and most of them aren't all that great.
So once again, Horde Cranium, no contest.
Alliance, Tinybaby, no contest.
Entire server?
Cranium and Tinybaby in different regards.
02/08/2012 09:52 PMPosted by Conradical
Tinybaby, no contest.


^
I know this might sound like a long shot but.. I think I'm gonna have to go with Grynnda as the best player on Horde. His level 1 hunter skills are just too much for anyone of this battlegroup to handle.
Oh you....... I see what you did there!!!

PS: Why do all the threads instantly have to be about PvP? Why not PvE? :(
Because PvE requires a smaller skill set than PvP.
Durfle without a doubt. He taught Rooft and Pop how to shag.
02/09/2012 06:18 PMPosted by Conradical
Because PvE requires a smaller skill set than PvP.


LOL UMAD PVP NOOB WE HAVE TO COORDINATE 25 BRO'S TO STOMP THAT BIG NERD BRO AND COLLECT OUR PHAT LOOTS THAT WE USE FOR STANDING AROUND IN STORMWIZZLE. SOMETIMES WE EVEN LAUGH IN VENT WHEN SOMEONE SAYS SOMETHING STUPID, WE ARE THE COOLEST OF BRO'S.
02/10/2012 10:22 AMPosted by Facemelterx
LOL UMAD PVP NOOB WE HAVE TO COORDINATE 25 BRO'S TO STOMP THAT BIG NERD BRO AND COLLECT OUR PHAT LOOTS THAT WE USE FOR STANDING AROUND IN STORMWIZZLE. SOMETIMES WE EVEN LAUGH IN VENT WHEN SOMEONE SAYS SOMETHING STUPID, WE ARE THE COOLEST OF BRO'S.


It's pretty obvious your really cool.
02/10/2012 02:02 PMPosted by Masrinth
It's pretty obvious your really cool.


yore*
Me.
u guysz all suk!! haha!
I nominate Debriatus!
Oh you....... I see what you did there!!!

PS: Why do all the threads instantly have to be about PvP? Why not PvE? :(


It doesnt matter, pvp or pve, Durfle is number one! And don't you forget it.
02/11/2012 07:17 PMPosted by Hêliôs
I nominate Debriatus!

Prepared is better.
Akudama....he lives in Africa.
02/10/2012 04:36 PMPosted by Phèdre
It's pretty obvious your really cool.


yore*


This^Made me chuckle^
I'm clearly better than 99.8% of Garona. I'll leave the .2% for all the rank 1s that transferred in since I haven't played with/against any of them.

Holl@

Appreciate

Join the Conversation

Return to Forum