[CS Lounge] Yup, you borked it.

Customer Support
1 2 3 24 Next
He broke my thread. :[
throw duct tape at it.

it fixes everything.
Send Mer after him.
o.O

weird i thought i posted "blast, oh well" in this one.. but its not showing up..
Good morning, I hate Mondays. One of the bosses lost connection on his pc, IT person isn't in this morning, Boss is in a foul mood. I have a ton of work on my desk and he wants me to fix his pc/connection. I am not IT. I am a secretary.

/end rant
o.O

weird i thought i posted "blast, oh well" in this one.. but its not showing up..


Because it knows what you did.

/end rant
/hug
insomnia sucks!!! and sleeping only 2-3 hours a night makes me grumpy.

Thank God it's Monday - said no one ever!!

/huggles friends
I'll be saying it next monday..

but i'm off next monday.

(i never work april fools day)
And now I am at work. *sigh* Its going to be a long day.
ugh, mean bad tummy day :(

half day for the kids, and also #5 'ling's Birthday!
She's 6!
ugh, mean bad tummy day :(
Booo!

half day for the kids, and also #5 'ling's Birthday!
She's 6!
Yay for #5 being alive!!!
Spring break, here.

*flails*
ugh, mean bad tummy day :(

half day for the kids, and also #5 'ling's Birthday!
She's 6!

You were still posting on your druid at that time I think.
Spring break, here.

*flails*


its spring?
Yay for #5 being alive!!!
*giggles*

You were still posting on your druid at that time I think.
Yep! She was the first one born after i started helping out here :)
its spring?
Well, yes. =p
03/25/2013 08:59 AMPosted by Mourninglory
Yay for #5 being alive!!!
*giggles*

You were still posting on your druid at that time I think.
Yep! She was the first one born after i started helping out here :)

Silly Wyllow! You were still in Hawaii I think. Had her at the VA hospital? Or was it just the Naval base one?
yeah, we were in HI :)
had her at the base hospital :)
lalala crazy day crazy day
yeah, we were in HI :)
had her at the base hospital :)


Awww. Happy happy birthday to her!

Join the Conversation

Return to Forum